http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Házi hamburger

2014. február 18., kedd

Házi hamburger

Az ihletet Alexa Christitől kaptam, kombinálva Limara hamburgerzsemle receptjével, így született meg az én házi hamburgerem 

A hamburgerzsemle receptjét ezúttal linkelem Limara Péksége oldaláról, mert ez volt a kérése, hisz az Ő szellemi termékéről van szó. 

http://www.limarapeksege.hu/2009/06/hamburgerzsemle.html

 A zsemléket ez alapján készítettem el. 
A képek saját produktumról készültek

A marhahúspogácsát a következőképpen készítettem :
50 dkg darált marhahús, egy közepes fej apróra vágott vöröshagyma, egy evőkanál mustár, egy egész tojás, himalája só, őrölt bors ízlés szerint. Az összedolgozott anyagokat hűtőbe tettem pár órára, hogy az ízek jól összeérjenek. 
A húspogácsákat forró olivaolajon teflonos sütőben készítettem el.
További belevalók : Baconszalonna, cheddar sajt, fekete paradicsom, jégsaláta, lilahagyma,majonéz, ketchup
A baconszeleteket ropogósra sütöttem, a paradicsomot és a lilahagymát karikára vágtam.
A hamburgerzsemléket kettévágtam, majonézt, ketchupot kentem az alsó részére, majd ráfektettem egy jégsaláta darabkát, erre került a grillezett húspogácsa, a lilahagyma, a paradicsom, majd a cheddar sajt szeletke, végül pedig a pirított bacon.
Ízlés szerint a rétegek közé mehet ketchup, vagy majonéz is. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése