http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Roppanós virsli trappista sajttal töltve, baconkalodában, tükörtojással, grillezett csiperkével és grillezett paradicsommal

2014. február 25., kedd

Roppanós virsli trappista sajttal töltve, baconkalodában, tükörtojással, grillezett csiperkével és grillezett paradicsommal

Hétköznaponként kevesebb időm jut a vacsorák elkészítéséhez, ezért igyekszem gyorsan és a hűtőben fellelhető , esetenként előző napi maradékból elkészíteni a vacsorát.

Hozzávalók :
Előző napi maradékból , az olivaolajon párolt-pirított barna csiperkegomba, amit átpirítottam félbevágott fekete koktélparadicsommal, juhbeles virsli, trappista sajt, baconszalonna, tojás

A juhbeles virsliket hosszában bevágom úgy, hogy az alja ne sérüljön, de bele lehessen a vájatba tenni a csíkokra vágott trappistát, majd a sajttal megtöltött virsliket betekertem egy szelet baconszalonnába. Olivaolajon sütőben megsütöttem-grilleztem a baconba tekert virsliket. 
Tükörtojásokat sütöttem úgy, hogy a közepe lágy maradjon, de a tetején a fehérje kemény legyen, ne lötyögős. 
A kész tükörtojást a tál közepére tettem, mellé helyeztem a meggrillezett - töltött virsliket, majd a megpirított gombát és paradicsomot. Kenyér nélkül fogyasztottuk. 
A tükörtojásokat apróra vágott snidlinggel szórtam meg.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése