http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Háromsajtos házi pizza

2014. június 11., szerda

Háromsajtos házi pizza

Úgy vagyunk vele, hogy nálunk a pizza jöhet bárhol, bármikor :) Ez a háromsajtos pizza vacsorára készült, rövid kelesztéssel, jó gazdagon mert így szeretjük. Lehet, hogy valakinek furcsa lesz, de nem használok sem paradicsompürét, sem pedig ketchupot a pizzáimra, hanem az egész alapot átkenem fokhagymás olivaolajjal és erre halmozok rá szép sorban mindent.

Hozzávalók a tésztához :
40 deka liszt (tönköly), két evőkanál natúr joghurt,  3 gramm instant élesztő, két evőkanál olivaolaj, langyos víz,  himalája só
A hozzávalókat egy tálba tettem , majd egy konyharuhával letakartam, 10 percig pihent.
Feltétek: gombakrém, kukorica, sonka, fetasajt, mozzarella golyók, trappista sajt , reszelt fokhagyma, cikkekre vágott koktélparadicsomok.
Sima, rugalmas tésztát gyúrtam, majd 20 perc múltán újra enyhén átdolgoztam és 15 percig pihentettem. Ezután két részre vágtam és az egyiket kör alakúra igazítva porcelán pitesütőben sütöttem, a másikat téglalap alakúra nyújtva tepsiben. A tésztákat kinyújtás után olivaolajba reszelt fokhagymával átkentem, majd megkentem a gombakrémmel, rászórtam a sonkát,a kukoricát, a mozarellagolyókat, a fetasajtot, a koktélparadicsomokat majd a reszelt trappistát, és pirosra sütöttem. Finoman ropogós , ízes pizza lett a végeredmény . 









2 megjegyzés:

  1. Névtelen11:18:00

    nna amiota ezt a pizzat kiprobaltam,mar csak igy keszitem,nem rakok ra paradicsompuret,es sokkal finomabb,finom fokhagymas,nem sajnaltam tole,ment is a kedvencek koze,ahogy a kremleves:)Kinga

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kinga, de jó, hogy bejött Nektek is így paradicsompüré- ketchup nélkül a pizza !! :) Sokan idegenkednek tőle, de szerintem egy próbát megér :)

    VálaszTörlés