http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Citromos minikuglóf gluténmentesen

2014. november 4., kedd

Citromos minikuglóf gluténmentesen

Valahogy ma egész nap citromos édességeken járt az agyam... Volt otthon egy doboz Spar free from sütiliszt keverékem, sok biocitromom amit sajnáltam volna ha tönkremegy így összedobtam egy gyors és most már elmondhatom hogy mennyei citromos kuglófot.

Hozzávalók : 25 deka Spar free from gluténmentes sütemény lisztkeverék, kettő egész tojás, 2 citrom reszelt héja, a két citrom leve, 3 evőkanál vaníliás joghurt, 10 deka puha vaj vagy margarin, 3evőkanálnyi kandírozott citrom, csokimáz a tetejére, vágott pisztácia a szóráshoz

A lisztet egy tálba öntöm, hozzáadom a tojásokat, a citrom levét, a joghurtot a puha vajat vagy margarint a kandírozott citromot , belereszelem a citromok héját és alaposan kikeverem. A kuglóf formát kizsírozom majd rizsliszttel átszórom. A sütőt előmelegítem 180-190 fokra.
A masszát egyenletesen a formába öntöm, majd körülbelül 35-40 perc alatt készre sütöm. Tűpróbát érdemes végezni. 
Ha kész a kuglóf, egy tányérra borítjuk óvatosan. A tetejére a Dr. Oetker csokibevonóját forró vízben folyós állagúvá tettem és ezzel locsoltam meg a kuglófot, majd durvára vágott pisztáciával szórtam.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése