http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Tavaszi csirkenyárs joghurtos-snidlinges mártással, feketeparadicsommal

2014. április 23., szerda

Tavaszi csirkenyárs joghurtos-snidlinges mártással, feketeparadicsommal

A kerti partik nagy slágere nálunk a csirkenyárs, sokféle variációban elkészíthető.
Most egy csirkemellel, gombával, szalonnával és hagymával készült variációval készültem.

Hozzávalók a nyárshoz : 
Csirkemell kockákra vágva, vöröshagyma cikkekre vágva , gombafej cikkekre vágva, szalonna felkockázva.
A kockára vágott csirkemellet ízlés szerint fűszersóval és fehér borssal ízesítettem, majd rövid állás után az előkészített nyársakra tetszőleges módon egymás után felszúrtam az elkészített hozzávalókat. A gombát akkor sóztam át enyhén mikor már fenn voltak a nyárson.
Ezután lassú tűzön kevés olivaolajon sütöttem, de ugyanígy faszén felett rácson is süthető. 
Amíg sültek a nyársak, addig elkészítettem a joghurtos mártást.

Joghurtos-snidlinges mártás hozzávalói:
3 evőkanál majonéz, 4 evőkanál natúr joghurt, 5-6 szál friss snidling szár. A natúr joghurtot és a majonézt összevegyítjük, simára keverjük, majd belekeverjük a megmosott, apróra vágott  snidlinget.

A paradicsomokat kettévágjuk, a tányér közepére helyezzük. A tányér két oldalára fektetjük a nyársakat és két evőkanállal mellé halmozzuk a mártást. 








2 megjegyzés:

  1. Névtelen20:40:00

    Serpenyőben vagy sütőben kell sütni?

    VálaszTörlés
  2. Sütheted serpenyőben, grillrácson vagy akár tárcsán is ! :)

    VálaszTörlés