http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Csirkemell darabok corn flakes bundában, fürjtojásos vitaminsalátával

2014. szeptember 12., péntek

Csirkemell darabok corn flakes bundában, fürjtojásos vitaminsalátával

Nagyon vágytam egy jó kis ropogós bundázott husira. Volt egy kósza kísérletem kukoricadarával panírozni, de nekünk valahogy nem igazán jött be. 
Ausztriában vettem gluténmentes corn flakes -t, így a panírmorzsa helyett ebbe forgattam bele a húsdarabokat.

Hozzávalók :
2 egész filézett csirkemell, himalája só, egy doboz corn flakes, rizsliszt, 3 tojás, a kisütéshez zsír.
A salátához : kettő bébisaláta, kettő nagyobb sárgarépa, kettő evőkanál majonéz, fürjtojások

A csirkemellet darabokra vágtam, majd besóztam. 20 perc után bepaníroztam, a következőképpen:
Rizsliszt- a felvert tojások- az apróra tört corn flakes. Felhevített bő zsiradékban kisütöttem, majd papírtörlővel bélelt tálba szedtem, hogy a felesleges zsiradékot leitassam. 

Saláta: a bébisalátákat jól átmostam, majd kettévágtam. A széteső leveleket egy üvegtálba halmoztam. A sárgarépákat megpucoltam nagylyukú reszelőn lereszeltem és a salátalevelekre szórtam. A fürjtojásokat keményre főztem, majd megpucoltam. A salátához hozzáadtam 2 evőkanál majonézt és alaposan átkevertem, majd a fürjtojásokat kettévágtam és a saláta tetejére ültettem.

A húsdarabkák finoman ropogósak és nagyon ízletesek lettek.

Az étel gluténmentes. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése