http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Langalló ( kenyérlángos ) gluténmentesen

2014. szeptember 28., vasárnap

Langalló ( kenyérlángos ) gluténmentesen

Vacsorára valami gyorsat , finomat szerettem volna, ami nem kimondottan húsos, és mindenki szereti.
Töki pompost- langallót- kenyérlángost- ki hogyan ismeri -sütöttem szalonnával,fetával, gombával és lilahagymával, fenséges lett ! 

Hozzávalók : 30 deka Spar free kenyérliszt, 3,5 g instant élesztő, 10 deka laktózmentes natúr joghurt, 1 teáskanálnyi sertészsír, egy teáskanálnyi só, 1.-1,5 dl langyos tej , 1 mokkáskanálnyi méz.

Feltétek : Laktózmentes tejföl, szalonna, fetasajt, lilahagyma, gomba, emmentáli sajt és parmezánsajt

A tejet meglangyosítjuk, belekeverjük a mokkáskanálnyi mézet, és az instant élesztőt, majd a kimért liszt közepébe öntjük és 10 percre letakarjuk. Ezután beletesszük a laktózmentes natúr joghurtot, a sót , a sertészsírt és szép sima rugalmas tésztát dagasztunk. Letakarva 30 percig kelesztjük meleg helyen. Ezután egy szilikonos sütőpapírral bélelt sütőlemezen kinyújtottam , majd átkentem a laktózmentes tejföllel megszórtam az apróra vágott szalonnával, a kockára vágott fetasajttal , a szeletelt gombával , a szeletelt lila hagymával és a szálasra reszelt sajtokkal.
160 fokon előmelegített sütőben légkeverésen pirulásig sütöttem 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése