http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Narancslekváros korongok

2014. szeptember 3., szerda

Narancslekváros korongok

Vendégségbe készültünk egy nagyon kedves baráti családhoz és gondolkozni kezdtem, hogy mit süssek ajándékba . Domán Edina barátnőmtől kaptam egy nagyszerű receptet, ami azonban mégsem az lett mint aminek indult :D 
Eredetileg rumos holdacskáknak indult, de aztán a végére narancslekváros korongok lettek belőle :)



Hozzávalók

4 tojás,
25 dkg porcukor,
12 dkg margarin,
24 dkg liszt,
2 dl tej,
1 evőkanál kakaópor,
1 csomag vaníliás cukor,
1 csomag sütőpor,

A tojások sárgáját, 25 dkg porcukorral és a vaníliás cukrot habverővel elkeverem. Hozzákeverem a puha margarint és a tejet. A sütőport elvegyítem a liszttel és a tésztához keverem. A kakaóport is hozzáadom.
A tojások fehérjét kemény habbá verem, és a tésztához keverem óvatosan, hogy össze ne törjön.
Szilikonpapírral bélelt sütőbe teszem, és 170 fokon kb 25-30 percig sütöm.

Eddig rendben is ment, csakhogy én kicsi tepsibe tettem és olyan magas lett, hogy rögtönöznöm kellett így kettévágtam a kihűlt tésztát, megkentem narancslekvárral, olvasztott csokit tettem a tetejére ami nagyon ronda lett, így gyorsan eltüntettem egy kevés marcipános bevonóval , megszórtam szeletelt mandulával,pogácsaszaggatóval korongokat szaggattam és kész is lett:)









2 megjegyzés:

  1. Ez így még szebb és kívánatosabb,na meg egy tésztából sokféle variáció lehetséges olyan kreatív konyhatündérek fantáziájából ,mint Te Drága Barátnőm :) <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, aranyos vagy, pirulok is :) :)

    VálaszTörlés