http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Gluténmentes márványos kuglóf

2014. szeptember 13., szombat

Gluténmentes márványos kuglóf

Ismét egy gluténmentes sütemény, ami a vártnál finomabb és szebb lett, nagyon örülök neki, hogy ehetek egy kis édeset.
Anyukám baracklekvárjával ettük.

Az alappor az Osztrák Spar free from család Bio- Kuchen- mischung  -ja volt, ehhez adtam 17,5 dkg lágy vajat, 4 egész tojást, és egy kis dobozos laktózmentes meggyes joghurtot . Jól eldolgoztam az alapport a többi hozzávalóval. A kuglófformát zsírral kikentem, majd rizsliszttel beszórtam. 
A tészta kisebb részét beleöntöttem a formába, a maradékhoz 2 evőkanál holland kakaóport kevertem és a sárga tészta tetejére öntöttem. 
A sütőt előmelegítettem 160 fokra és hőlégkeveréssel kb 60 percig sütöttem. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése