http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Póréhagyma krémleves emmentáliforgácsokkal, pirított gluténmentes kenyérkrutonnal

2014. szeptember 3., szerda

Póréhagyma krémleves emmentáliforgácsokkal, pirított gluténmentes kenyérkrutonnal

Gyönyörű póréhagymát kaptam a kedvenc zöldségboltomban, és egy finom krémlevest álmodtam meg belőle. 

Hozzávalók : 
1 egész póréhagyma, 2 nagyobb burgonya, egy kiskanál ételízesítő, himalája só, 1 fél csipet őrölt fehérbors,
10 deka emmentáli sajt, pirítani való kenyérszeletek.

A póréhagymát megmostam, majd felkarikáztam. A burgonyákat megpucoltam és felkockáztam, majd a felkarikázott póréhagymához adtam. Felöntöttem vízzel, ízesítettem az ételízesítővel, sóval, fehérborssal.
Puhára főztem, majd az egészet egy botmixerrel összepürésítettem. 
A sajtot nagylyukú reszelőn lereszeltem, a kenyérszeleteket megpirítottam és hasábra vágtam, majd tálaláskor a sajtból és a kenyérkrutonból halmot készítettem a tányérba mert leves tetején.
Az étel glutén, tojás és cukormentes.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése