http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Gombával és sajtokkal sült sertéskaraj lilaburgonya chipssel

2014. október 2., csütörtök

Gombával és sajtokkal sült sertéskaraj lilaburgonya chipssel

Sajnos sok időm nincs a főzésre éppen ezért mindig alaposan át kell gondolnom, hogy este minek állok neki, hogy finom is legyen és gyors is, a gluténmentességről már nem is beszélve :D
Reggel munkába indulás előtt kivettem egy csomag karajt, és napközben kigondoltam, hogy miként készítsem el este. Gombával és sajtokkal készült el végül, natúron megsütve , köretként pedig a lilaburgonya egy újabb variációs lehetőséggel.

Hozzávalók : 6 szelet karaj, zsiradék a hús és a burgonyachips  kisütéséhez, himalája só, 6 szelet gouda sajt, 6 szelet parmezán sajt, 20 dekányi gomba ( én vargányagombát használtam mert az volt kéznél ) , 8 darab lilaburgonya, vagy bármilyen ami chipsnek megfelelő.

A karajszeleteket átmostam, majd a nedvességet leitattam, klopfoltam majd sóztam. A zsiradékot felhevítettem, és a karajszeleteket megsütöttem. Ezután egy zsírozott tepsibe fektettem a szeleteket, az előzőleg puhára párolt gombaszeleteket a karajszeletekre halmoztam, majd a sajtokkal  beborítottam és grillfunkción rápirítottam.
A lilaburgonyákat megpucoltam, majd kézi szeletelőn karikákra gyalultam. A bő zsiradékot felhevítettem és a burgonyakarikákat ropogósra sütöttem .
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése