http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Mandulás bundában sült sertéskaraj petrezselymes burgonyával, gyöngyhagymával

2014. október 22., szerda

Mandulás bundában sült sertéskaraj petrezselymes burgonyával, gyöngyhagymával

Gyors vacsora volt- mint általában- a karajszeleteket klopfoltam, sóztam majd felét gluténmentesre, másik felét hagyományos prézlivel paníroztam. A szeletelt mandula meg felkínálta magát a spájz polcán, jól is tette mert nagyon ízletessé tette a panírt. 

Hozzávalók : 6 szelet karaj, himalája só, kettő tojás, rizsliszt, szeletelt mandula, gluténmentes panírmorzsa, hagyományos panírmorzsa, zsiradék, 4 darab nagyobb burgonya, egy csokor friss petrezselyemzöld.

A karajszeleteket kiklopfoltam, majd sóztam. A tojásokat felvertem. A panírmorzsákba belevegyítettem 1-1 maréknyi szeletelt mandulát, a rizslisztet egy tálkába tettem. Először a gluténmentes panírozást végeztem el: rizsliszt- tojás- gluténmentes panírmorzsa keverve a szeletelt mandulával. Felhevített sertészsírban sültek nem hirtelen , hogy finom puhák legyenek. 
A maradék szeleteket hagyományos módon bepaníroztam, és egy másik serpenyőben kisütöttem.
A burgonyákat alaposan megmossuk, majd kockázzuk és sós vízben puhára főzzük. A petrezselyem zöldjét átmosva apróra vágjuk, zsiradékon átforgatjuk, majd hozzáadjuk a megfőtt és leszűrt kockázott burgonyát, sózzuk.

Finom szaftos és puha karajszeletek sültek, gyöngyhagymával dobtuk fel az amúgy is ínycsiklandó vacsorát :)





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése