http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Pulykazúza paprikás gluténmentes tarhonyával

2014. október 7., kedd

Pulykazúza paprikás gluténmentes tarhonyával


Már két hónapja nem ettem semmi paprikás ételt, ma úgy döntöttem, hogy egy finom paprikás talán még belefér :)
Volt a fagyasztómban egy pár darab pulykazúza, elkészítettem hát őket és Eszterrel jót falatoztunk belőle.
A gluténmentes tarhonya is elég régóta várakozott a polcon, így köretnek őt választottuk :)

Hozzávalók : 8 darab szép nagy pulykazúza, 2 nagy fej vöröshagyma, kacsazsír, őrölt fehérbors, himalája só, 1 db friss paprika, 1 db közepes paradicsom, egy teáskanálnyi édesnemes őrölt pirospaprika, laktózmentes tejföl, egy csapott evőkanál rizsliszt, víz.

A pulykazúzákat alaposan átmostam, majd felkockáztam. A vöröshagymát apróra vágtam, majd a zsiradékon üvegesre pároltam. Hozzáadtam az édesnemes őrölt pirospaprikát, majd egy kicsit átkevertem és felöntöttem vízzel. Vigyázz, a pirospaprikát nehogy megégesd, mert keserű lesz.
A pörköltalapba helyeztem a kockázott húsokat, sóztam, meghintettem egy csipet őrölt borssal, majd belevágtam a paprikát és a paradicsomot és vajpuhára főztem. A laktózmentes tejfölt kikevertem, hozzáadtam a csapott evőkanálnyi rizslisztet , csomómentesre kevertem . A forrásban lévő pörköltszaftból tettem a kikevert habarásba, elkevertem, majd az egészet a kész ételhez adtam,  és kiforraltam.
A gluténmentes tarhonyát a zacskón szereplő utasítás alapján készítettem el.
Az étel glutén és laktózmentes.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése