http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Sajtos burgonyakosárkák

2014. október 6., hétfő

Sajtos burgonyakosárkák

Tegnapról megmaradt egy adag petrezselymes burgonya, kidobni nem akartam ezért összedobtam egy jó kis vacsorát belőle.

A maradék burgonyához ( burgonyatörővel átnyomtam ) ami körülbelül 20-25 deka volt, adtam egy egész tojást, egy evőkanál rizslisztet, egy csipetnyi őrölt fehérborsot majd alaposan összedolgoztam. 

Egy kis doboz laktózmentes tejfölt kikevertem, apróra vágtam 7 szelet csirkemell sonkát, lereszeltem 15 deka gouda sajtot és az egészet összekevertem.
 3 szuflés tálkát kacsazsírral kikentem, rizsliszttel kiszórtam,  az összeállított burgonyát három részre osztottam és a szuflés tálkákban elrendeztem úgy, hogy az oldalára is és az aljára is egyenletesen kerüljön anyag, mintegy kosárkát kibéleltem.
Ezekbe a kosárkákba osztottam a tejfölös -sajtos -csirkemellsonkás krémet. Előmelegített sütőben 180 fokon pirosra sütöttem. Nagyon finom lett ! :)
Az étel laktózmentes és gluténmentes


















2 megjegyzés:

  1. Névtelen19:37:00

    Lehet hogy ez lesz a következö. Àgi

    VálaszTörlés
  2. Csak bátran, könnyű elkészíteni és nagyon finom ! :)

    VálaszTörlés