http://gasztrosagok.cafeblog.hu/ Gasztroságok: Hízlalt kacsamáj pirított kenyérszeleten, hagymával

2014. október 19., vasárnap

Hízlalt kacsamáj pirított kenyérszeleten, hagymával

A kacsamáj egy különleges és nem mindennap asztalra kerülő ínyencség. A frissen sütött napraforgómagos gyökérkenyér adta az alapot ma hozzá, a kacsamáj szeleteket kacsazsíron sütöttem, és kacsazsíron fonnyasztott hagymával kínáltam. Előételként fogyasztottuk el.

Hozzávalók: egy egész hízlalt kacsamáj, kacsazsír, vöröshagyma, rizsliszt, egy merőkanálnyi húsleves, pirított kenyérszeletek

A kacsamájat 2 centis szeletekre vágtam óvatosan, majd teflonos serpenyőben némi zsiradékon megsütöttem. Ne süsd túl, épp csak annyira, hogy ne jöjjön belőle véres lé. Így marad ízes és puha.
A kenyérszeleteket megpirítjuk. A vöröshagymát karikára vágtam, majd kevés zsiradékon megfonnyasztottam, ezután meghintettem egy teáskanálnyi rizsliszttel és felöntöttem egy merőkanálnyi húslevessel, és átforraltam. 
A májat tálaláskor meghinthetjük sóval. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése